چاکنت یا این که همان BOSCH بالبرینگ برای مثال قطعات بسیار کاربردی میباشد که با قطرهای داخلی زاویه دار و مخروطی آیتم به کار گیری قرار گیرد.
مقصود از به کارگیری از چانک یاری به محکم کردن بالبرینگ و جهت دهی به شفت میباشد.
بلبرینگ ماشین کجاست؟
در تمامی قطعات متفاوت خودرو اینجانب پاراگراف اکسل و چرخ ها از این قطعه به کارگیری میشود. بلبرینگها نقشی کلیدی و بسیار حساس در ارتباط با چرخ های اتومبیل اعمال می نمایند.
بلبرینگ شعاعی چیست؟
بلبرینگهای شعاعی مشمول دو حلقه داخلی و فرنگی می باشند و در درون آن ها از ساچمه های غلطان استعمال میگردد. این ساچمه ها در درون حلقه داخلی در شیار های هم قطر خودشان استارت به جنبش میکنند و قادرند توشه متعددی را تحمل نمایند.
همچنین این بالبرینگ ها از پایین آمدن سرعت خودداری مینمایند و از آن ها در مجموع اتومبیل ها به وفور به کارگیری مینمایند. اشکال و اقسام آن و منفعت تصاحب کردن از آنان به مهندسان این قابلیت را میدهد تا بتوانند از آن ها برای شغل های متعدد استعمال نمایند.
مهم ترین علائم نیم سوز شدن واشر سرسیلندر عبارتاند از:
دیر پرنور شدن خودرو
ریپ زدن ماشین هنگام آغاز
باد کردن شیلنگهای متصل به رادیاتور
خارج وارد شدن حباب هوا از رادیاتور
تشکیل رسوب قهوهای روی درب رادیاتور
آب معدود کردن رادیاتور
در کنار مورد ها فوق، نشانهای دیگری مانند آب و روغن قاطی کردن موتور، تغییرو تحول رنگ روغن موتور به شرایط شیری و بیرون شدن دود سپید از اگزوز بعداز شروع زدن را هم می باشند که ولی در شکل مشاهده، علامتدهنده سوختن واشر سرسیلندر میباشند خیر نیم سوز شدن آن.
1. دیر پرنور شدن و ریپ زدن ماشین هنگام شروع
نیم سوز شدن واشر سرسیلندر سبب میشود مایع خنک کننده به درون سیلندر نفوذ نماید. پس از سکوت کردن ماشین، بخارات نفوذ کرده بهباطن سیلندر روی کاتد شمعها مینشیند. در فیض تشکیل دوده سپید می دهند. این قضیه سبب ساز میشود که اولا ماشین با تک شروع پرنور نشود و همینطور در شکل پرنور شدن، برای مقطع ریپ بزند.
2. باد کردن شیلنگهای متصل به رادیاتور و خارج آمده حباب از رادیاتور
یکی وظایف واشر سرسیلندر، دوری از خروج کمپرس موتور میباشد. در شکل نیم سوز شدن واشر، یه خرده از هوای فشرده جانور باطن سیلندر به خارج نشت پیدا مینماید و وارد سیستم خنک کننده میشود. این رخداد باعث به باد کردن شیلنگهای متصل به رادیاتور می گردد. همینطور در شرایطیکه درب رادیاتور را گشوده فرمایید، شاهد خروج حباب هوا خواهید بود که در مواردی سبب ساز به پرتاب آب به سمت خارج هم میشود.
3. تشکیل رسوب قهوهای روی درب رادیاتور
نیم سوز شدن واشر سرسیلندر سبب ساز میشود که مایع خنک کننده در تماس با آن تغییرو تحول رنگ دهد. در سود هنگامی درب رادیاتور را گشوده میکنید، طرز سطح درب مقدار رسوب قهوهای رنگ مشاهده خواهید کرد.
فساد سه شاخه پلوس: سه شاخه پلوس را میقدرت نوعی بلبرینگ دانست.
فرسودگی بیشازحد این نصیب معمولا خویش را در پیچها و به هنگام به دور زدن نماد می دهد.
در حالتی که این فرسودگی از حد ابتدایی بالاتر رود، لرزه چرخ قادر است به اندازهای شدید خواهد شد که در طول جنبش بدون واسطه نیز در امر و اتاق خودرو قابل حس باشد.
تاب برداشتن دیسک ترمز: ورود به گودی آب بعداز ترمزگیری هنگفت ، معمولا به بروز پدیده تاب برداشتن دیسک میانجامد. این تاب با دیده غیر دارای اسلحه قابل شناسایی وجود ندارد البته از آنجایی که سطح صاف دیسک برهم خورده و موجدار میگردد، به هنگام ترمزگیری به کالیپر ترمز و پدال ضربه وارد کرده، اتاق خودرو و ردیف امر را میتکان داد.
تاب برداشتن دیسک و شیت: بروز تاب در تاثیر واکنش رطوبت، فساد دوشاخه کلاچ یا این که جاری ساختن ناموازی نیروی کلاچ بر روی دوشاخه کلاچ، میتواند به لرزش دیسک و شیت و اتاق خودرو باعث خواهد شد. این نقص معمولا بعد از شروع جنبش و ول کردن پدال از در میان میرود.
به عبارتیطور که از نامش پیدا میباشد، سنسور اکسیژن خودرو یک سنسور بسیار ظریف میباشد که در صدر (و وسط) مسیر خروجی اگزوز قرار می گیرد و وظیفه آن اندازهگیری ظریف واحد سنجش اکسیژن باقیمانده در گازهای خروجی اگزوز میباشد که تحت عنوان نشانگر درستی همت پیشرانه و چگونگی مراحل احتراق بازی نقش مینماید.
پیشرانههای احتراق داخلی بنزینی برای ارائه شایسته ترین تلاش با پیش بینی فاکتورهایی زیرا بالاترین قدرت و معدودترین آلایندگی ممکن، مستلزم ارائه مخلوط احتراق هوا و سوخت (ضریب استوکیومتری/نسبت AFR) موازی با ۱۴.۷:۱ (۱۴.۷ واحد هوا به ۱ واحد سوخت) می باشند. در پیشرانههای انژکتوری سابق، همت بر این بود تا به یاری سنسورهای دیگر نظیر سنسور فشار منیفولد (MAP/سنسور مپ)، سنسور ترازو جریان عبوری هوا (MAF/سنسور مف) و سنسور روزنه گاز (TPS) این ضریب ایدهآل استوکیومتری محافظت گردد البته بعداز بروز احتراق، هیچ ادله آنالیز در مسیر اگزوز وجود نداشت تا درستی ضریب ۱۴.۷:۱ را پذیرش یا این که رد نماید. در فیض سیستمهای انژکتوری دیرین را به عنوان مدار گشوده یا این که Open Loop میشناختند.
با گسترش تکنولوژی و معرفی سنسور اکسیژن، این سنسور تحت عنوان یک ناظر در مسیر خروجی اگزوز قرار گرفت تا هرگونه تخطی از ضریب استوکیومتری ایدهآل ۱۴.۷:۱ را تشخیص داده و به پیشرانه گزارش نماید. براین اساس که در شکل فراوانی واحد سنجش مولکولهای اکسیژن در گازهای خروجی اگزوز، این ذهنیت برداشت می شود که ترازو پاشش سوخت بیشتر از حد ایدهآل بوده و مقدار کافی از مولکولهای بنزین احتراق نکردهاند و به همین استدلال درصد اکسیژن خروجی اگزوز بیشتر از حد مجاز و علامت دهنده نپخته سوزی پیشرانه میباشد.
پیش از هر چیز، ما یحتاج میباشد یک مال مبدل برق خودرویی حرفهای و یا این که بی آلایش را گزینش نمائید.
برای راحتی برخی از یوزرها، بعضا از اثاثیه DC مانند شارژر موبایل، لپ تاپ و … از منبع تغذیه 220 ولتی خویش در خودرو استعمال نمیکنند، بلکه مجهز به یک آداپتور بی آلایش می باشند و مستقیماً به فندک وصل میشوند.
این خطا میباشد. ولتاژ باتری استوار وجود ندارد و مصرف بی واسطه برق ممکن میباشد وسایل برقی را بسوزاند که بسیار ناامن میباشد و قدمت اثرگذار وسایل الکتریکی را به شدت پایین اثر قرار میدهد. چون منبع تغذیه 220 ولتی عرضه گردیده بوسیله خالق اساسی به صورت ویژه بوسیله کمپانی پیاده سازی گردیدهاست.
خلال این، هنگام خرید، ما یحتاج میباشد نظارت فرمایید که آیا اینورتر برق خودرو عملکردهای حفاظتی مختلفی از ایمنی باتری و اسباب و اثاث الکتریکی فرنگی را ارائه میدهد. مبدل موج مربعی منجر منبع تغذیه ناپایدار میگردد و ممکن میباشد به وسایل الکتریکی گزینه به کارگیری جراحت برساند. به این ترتیب خوب میباشد جدیدترین نوع اینورتر خودرو با موج سینوسی یا این که موج سینوسی اصلاح گردیده را تعیین نمایید.
پیش از اینکه دوشاخه برق را جداگانه نمایید، در هنگام غیر وابسته کردن در به کارگیری مداوم، مطمئن گردید که آیا سوئیچ دستگاه الکتریکی “بی سر و صدا” میباشد یا این که خیر. آنگاه اینورتر ماشین را از برق بکشید.
لطفا در هنگام ردوبدل فیوز مبدل برق خودرو به طبع از به عبارتی سبک و خصوصیات فیوز به کارگیری نمایید. به کارگیری از فیوز یا این که سیم فلزی غیر از خصوصیات معلوم گردیده منجر گرمای بیشتراز حد غیر طبیعی و حریق سوزی میشود.