لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید قطعات یدکی ماشین چینی در مشهد

لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید قطعات یدکی ماشین چینی در مشهد

نحوه رانندگی با خودرو اتوماتیک

ورود تکنولوژی گیربکس‌های خود کار به‌شکل تیراژ انبوه به صنعت خودرو، توشه سنگینی از دوش جامعه برداشت. لوازم یدکی ماشین چینی در مشهد این گیربکس‌ها خیر فقط در گزینش دنده مطلوب به امداد راننده آمدند و از خستگی مسافرت کاستند، بلکه به‌شکل بدون واسطه در کاهش وسعت تصادفات جاده ای اثر بدون واسطه داشتند.

ولی با شنیدن اسم خود کار، بخش اعظمی تصور می‌نمایند که دیگر نیازی به هیچ توجه و توجهی وجود ندارد، چراکه این گیربکس‌های هوشمند هر خطایی را از سوی راننده نادیده می گیرند یا این که اصلاح می‌نمایند، البته این‌طور وجود ندارد. گیربکس اتومات همچون هر ابزار دیگر مستلزم داشتن سواد و علم کافی برای به کارگیری و همینطور محتاج خدمت و مطالعه‌های منظم میباشد. لوازم یدکی چینی مشهد رانندگی با خودرو اتومات در به کارگیری روزانه بایدها و نبایدهای خاص خویش را داراست تا علاوه بر به کارگیری درست از این تکنولوژی، بر ارتفاع قدمت سیستم جابجایی نیروی خودرو افزوده خواهد شد.

نکات اساسی برای رانندگی با خودرو خود کار
برای رانندگی با خودرو اتومات اوامرو نواهی و دقت به آن‌ها الزامی میباشد.

۱- قبل از شروع پیشرانه از قراگیری اهرم دنده در موقعیت P یا این که N باور نتیجه ها فرمائید. خودروهای خود کار جز در‌این دو موقعیت پر‌نور نخواهند شد، ولی خوب میباشد قبل از شروع از حالت شیفتر یا این که اهرم دنده مطمئن گردید.

۲- با پای چپ خویش خداحافظی نمائید. اصول و استاندارد پای راست برای گاز و ترمز و پای چپ برای کلاچ در گیربکس‌های اتومات نیز درستی می‌نماید. با این تفاوت که در خودروهای دارنده گیربکس اتومات، دیگر خبری از پدال کلاچ وجود ندارد. پس پای چپ خویش را فراموش فرمائید و از راز روش کنار بگذارید و صرفا با پای راست رانندگی نمائید.

۳- هیچ وقت قبل از گزینش دنده متبوع گاز ندهید. هیچ گاه قبل از آنکه دنده منتخب سرگرم نشد و ضربه خرد آن را در اتاق خودرو حس نکردید، گاز ندهید. گاز دادن به طور همزمان یا این که قبل از درگیرشدن دنده در وضعیت سکون به معنای درگیرشدن دنده منتخب در به دور موتور بالاتر از استاندارد و مجاز و بروز ضربه ناگهانی به ادوات داخلی گیربکس میباشد. این گزینه در صورتیکه به عادت بدل گردد می تواند سرعت فرسایش صفحه ها کلاچ داخلی گیربکس و قطعات متحرک نظیر چهارشاخ گاردان و سه‌شاخ پلوس را به صورت چشمگیری ارتقاء دهد.

۴- قبل از تعیین دنده ابتدا جنبش، ترمز را بگیرید. تصاحب کردن ترمز در بخش اعظمی از خودروها خیر‌فقط موجب رهاشدن قفل اهرم دنده می گردد، بلکه در موقعیت نامناسب نظیر ساسات بودن پیشرانه در هوای سرد (به دور موتور بالا)، سرازیری یا این که سربالایی، از جهش ناگهانی و ناخواسته خودرو پرهیز و از بروز حادثه ها پیشگیری می‌نماید.

۵- به هنگام جنبش در کفی یا این که سرازیری، گیربکس را خلاص نکنید. قطعات درونی گیربکس‌های اتومات از لحظه شروع جنبش دارنده سرعت داخلی هماهنگ و پیوندها پیوسته می باشند، خلاص کردن گیربکس موجب ناهماهنگی و بروز زخم داخلی میشود.

۶- در شکل فساد خودرو را از چرخ متحرک (متصل به گیربکس) بکسل نکنید. در شکل نیاز به بکسل خودرو از چرخ متحرک، خوب میباشد چهارشاخ گاردان گشوده فرمایید یا این که از خودروبر (جرثقیل کفی) به کارگیری فرمائید. جراحت بکسل کردن گیربکس حتی‌د‌ر موقعیت خلاص چیزی مشابه خلاص‌کردن خودرو خود کار در سرازیری (و حتی به مراتب بدتر) میباشد.

۷- در توقف کمتر از ۳ دقیقه گیربکس را خلاص نکنید. گیربکس خودکار دارنده شیرهای مختلف هیدرولیک-مکانیکی (هیدرومکانیک) یا این که هیدرولیک-الکتریکی (هیدروالکتریک) میباشد که با هر توشه تغییر و تحول در شرایط اهرم دنده، فعالیت می‌نمایند. هزینه تعمیرات و جایگزینی این شیرها بسیار زیاد میباشد.

۸- هیچ وقت پاور لانچ (Power Launch) نکنید. نگه داشتن پدال ترمز و فشار دادن هم‌زمان پدال گاز به مراد ارتقا ناگهانی بازده توربین برای بهبود در شتابگیری خودرو اگرچه در شغل شدنی و مفید میباشد، ولی به صورت خیره‌کننده‌ای از قدمت اثرگذار گیربکس معدود می‌نماید و برخی با زخم‌های شدید داخلی یاور میباشد.

۹- هیچ گاه تا قبل از توقف بدون نقص خودرو، مبادرت به بده بستان دنده نکنید. بده بستان دنده از جلو به عقب یا این که برعکس به هنگام تحرک خودرو در جهت مخالف، توشه اضافه و ضربه قابل توجهی به گیربکس وارد میاورد. این قضیه در زمینه ی معکوس کشیدن ناهماهنگ و سوا موعد نیز درستی می‌نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد