لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید قطعات یدکی ماشین چینی در مشهد

لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید قطعات یدکی ماشین چینی در مشهد

سیم ترمز دستی ماشینهای لیفان

به صورت کلی برای اینکه هر دو چرخ عقب همزمان شغل نماید، دو طرح وجود داراست که تحقیق آن قادر است غرض مهم سیم ترمز را معین سازد. 

لوازم یدکی لیفان در یدکی حقی مشهد پیروزی

در یک طرح یک سیم به اهرم وصل می‌شود. کشیدن این نصیب باعث میگردد که یک قطعه T صورت وارد جنبش لولایی خواهد شد و دو سیم متصل به اهرم چرخ های عقب در یک مجال به تکان درآید.


طرح دیگر بدین شکل میباشد که هنگامی اهرم دیسک ترمز کشیده می‌شود دو سیم نیز کشیده میگردد و هر سیم ترمز دستی یک چرخ عقب را فعال می سازد. در هر شکل برش دادن سیم ترمز یکی اشتباهات اساسی در تعمیرات خودرو محسوب گردیده که به وسیله دسته ماهر تون آپ 110 به صورت ظریف پیگیری می‌گردد.


سیم ترمز و براندن آن

ترمزهای مکانیکی به طور کلی او‌لین مثال های درنظرگرفته شده در خودروها میباشند. در شرایطی‌که توجه کرده باشید در سیستم ترمز نیروی پای راننده از روش پدال ترمز، به یک کابل واسط منتقل میشود. آن‌گاه کابل نیروی وارده را به کفشک های ترمز منتقل می سازد.


کفشک های ترمز در واقعیت به عبارتی لنت ترمز می باشند. ولی تفاوتی که وجود دارااست اینکه به مکان تولید اصطکاک با دیسک درون یک محیط پیاله ای صورت قرار اعطا کرد و با سطح داخلی ظرف ساخت‌و‌ساز اصطکاک می نماید. این سیستم تا حد متعددی بی آلایش میباشد البته به گذر زمان مجال منسوخ شدهاست. یکی خطاها این سیستم احتمال پاره گی سیم ترمز میباشد که در سرویس ها ترمز منجر می‌گردد که سیستم ترمز به تمام از فعالیت افتد.


سیم ترمز دستی

می‌دانیم که ترمز دستی اساساً سمت راست راننده و پشت دنده قراردارد. هنگامی بالا کشیده می‌گردد، سیم ترمز دستی شغل می نماید و با فشار شاسی روی تیم سیم ترمز دستی آزاد می‌گردد.


در چند از خودروهای آمریکایی و ژاپنی و همچنین فرانسوی یک ترمز اضطراری نیز پیاده سازی میگردد، که به طور پایی بوده و عوض اینکه تیم ترمز دستی در سمت مرکز راننده باشد یک پدال فشاری در سمت چپ خودرو و در خودروهای دنده گیربکسی با مسافت نزدیک به 15 سانتیمتری از پدال ترمز قراردارد. در خودروهای خودکار در مسافت 20 سانتیمتری نصب می‌شود.


زمانی فشار پا بر روی این پدال شکل میگیرد ترمز سرگرم میشود. هنگامی که ضمانت کننده قفل ترمز کشیده میگردد، از وضعیت مشغول بودن آزاد می‌شود. یک نمونه برای این قسمت به‌این شکل میباشد که ترمز دستی برای خودروی زانتیا به دلیل آنکه سیستم تهیه و تنظیم طول در وضعیت خموشی روی چرخ های جلو درنظرگرفته شده میباشد، از نگاه فنی هیچ تفاوتی با پژو 405 ندارد. با این تفاوت که روی چرخ های جلو و همچنین روی دیسک تضارب ساخت می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد