لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید قطعات یدکی ماشین چینی در مشهد

لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید قطعات یدکی ماشین چینی در مشهد

نکات مهم در نگهداری و مراقبت از استکان تایپیت

برای ارتقا قدمت و کوشش جام تایپیت، رعایت نکات حفظ ضروری میباشد:

ردوبدل منظم روغن موتور
یکی مهمترین نکات مراقبت از جام تایپیت، بده بستان به موقع روغن موتور میباشد.

لوازم یدکی ماشین چینی

روغن کیفیت بالا و ردوبدل منظم آن، قدمت تایپیت‌ها را ارتقا می دهد و از فساد آنان خودداری می‌نماید.

لوازم یدکی چینی


پیکربندی زمان‌ای سوپاپ‌ها
در موتورهای مکانیکی، تهیه و تنظیم زمان‌ای سوپاپ‌ها و تایپیت‌ها بسیار اساسی میباشد. این پیکربندی از لقی زیاد و کارایی غلط قطعات پرهیز می‌نماید.
خودداری از رانندگی در موقعیت دشوار
رانندگی در شرایطی‌که فشار متعددی به موتور وارد می‌نماید، مانند عجله‌گیری‌های سریع یا این که رانندگی در دمای بسیار بالا، قادر است باعث به زخم به تایپیت‌ها خواهد شد.
به کار گیری از روغن باکیفیت
گزینش روغن با کیفیت خوب و متناسب با نوع موتور، تأثیر متعددی بر تلاش درست جام تایپیت داراست.
نقش روغن موتور در تندرست لیوان تایپیت
روغن موتور نقش بسیار مهمی در کوشش درست لیوان تایپیت دارااست و تندرست این قطعه به تلاش مطلوب روغن بستگی دارااست:

روغن به‌تیتر سرازیر‌کننده: روغن موتور به‌تیتر جاری‌کننده فعالیت می‌نماید و از ساخت‌و‌ساز اصطکاک و گرمای بیشتراز حد در میان قطعات متحرک موتور، برای مثال جام تایپیت، پرهیز می‌نماید. در سود، استعمال از روغن باکیفیت و بده بستان به موقع آن ضروری میباشد.
نگهداری فشار مطلوب روغن: در جام تایپیت‌های هیدرولیکی، فشار مطلوب روغن برای سعی درست ضروری میباشد. فشار ناکافی میتواند سبب ساز به کارایی ناقص تایپیت و فساد آن خواهد شد.
پیشگیری از سایش و فرسودگی: روغن موتور با باکیفیت یاری می‌نماید تا قطعات متحرک مانند تایپیت‌ها و سوپاپ‌ها در قبال سایش و فرسودگی مقاوم‌خیس شوند.
دوری از رسوبات و آلودگی‌ها: روغن با کیفیت خوب میتواند رسوبات و آلودگی‌ها را به خویش جذب کرده و از بسته شدن مسیرهای روغن‌کاری خودداری نماید. این فرمان به کارایی خوب جام تایپیت امداد می‌نماید.

اویل ماژول چیست و چطور کار می‌کند؟

موتورهای احتراقی بر تاثیر انفجارهای پیاپی باطن سیلندر به شغل میفتند؛ مطلقا این انفجارها بسیار حرارت‌زا بوده و با‌گاز دمای موتور و هرچه باطن آن وجود دارااست را بالا می برند.

لوازم یدکی لیفان

همگی می دانیم برای رفع حرارت مازاد موتور یک رادیاتور دربردارنده آب و مایع ضد یخ در نصیب جلوی ماشین نصب میشود و از روش واترپمپ و ترموستات مایع خنک‌کننده را باطن موتور به جریان می‌اندازد.

البته سیستم خنک‌کننده رادیاتور ماشین برای رفع حرارت اضافه بعضی موتورها کفایت نمی‌نماید؛ به ویژه در موتورهایی که دمای روغن به شدت بالا می‌رود، رادیاتور حدوداً نمی‌تواند همت چندان مثبتی روی کاهش دمای روغن به صورت بی واسطه داشته باشد. برای رفع این نقص‌ مهندسان به خواسته کاهش دمای روغن یک وسیله خنک کن با اسم اویل ماژول را به موتور افزودند. در واقع اویل ماژول نوعی رادیاتور روغن میباشد که حرارت تولید گردیده در روغن موتور را به مایع خنک‌کننده موتور جابجایی میدهد.

اویل ماژول در بازار جمهوری اسلامی ایران به طور همزمان با حضور موتور EF7 روی خودروهای داخلی نظیر سمند راز لهجه‌ها زمین‌خورد. اویل ماژول موتور سمند EF7 دارنده دو شبکه غیروابسته روغن و آب میباشد. روغن بر تاثیر فشار ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله اویل پمپ پیش از عبور از غربال، وارد شبکه مربوطه در اویل ماژول می شود. از طرف دیگر آب رادیاتور نیز بوسیله واترپمپ به درون شبکه مربوطه در اویل ماژول وارد می‌گردد. براین اساس حرارت روغن در اویل ماژول به آب رادیاتور منتقل می‌گردد و از آنجا به سمت رادیاتور می‌رود تا به وسیله جریان هوا به خارج جابجایی پیدا نماید. درنتیجه دمای روغن موتور بعداز عبور از اویل ماژول تاحدودی خنک‌خیس گردیده و به حد استاندارد میرسد. با این فرایند خواص روغن برای زمان بیشتری مراقبت می‌گردد و قدمت موتور خودرو در تاثیر کاهش چگونگی روغن موتور به‌این زودی‌ها زیر الشعاع قرار نمی‌گیرد.

فن‌های مکانیکی رادیاتور چگونه کار می‌کنند؟

رشته مکانیکی رادیاتور یک طرح کهن از رشته‌های اتومبیل میباشد که هنوز هم به کارگیری می گردد.

لوازم یدکی ماشین چینی

این حرفه مستقیماً روی قرقره پمپ آب موتور نصب گردیده است و بوسیله یک تسمه به جنبش در میاید.

لوازم یدکی چینی

نیرویی که رشته خنک کننده را می‌چرخاند از تمایل لنگ موتور نتایج می شود؛ بدین ترتیب، هنگام چرخش رشته نیز می چرخد. رشته‌های مکانیکی از رشته‌های رادیاتور در اکثری از وسایل و ماشین آلات به غیر از خودروها هم به کار گیری میگردند؛ چون عدم وضوح کمتری دارا هستند و برای چرخاندن آنان تنها به نیروی مکانیکی نیاز دارا هستند.

رشته مکانیکی رادیاتور مدام تا جایی که موتور پر‌نور میباشد شغل می‌نماید. این حرفه با دقت به پیاده سازی، هوا را به درون میکشد یا این که به سمت خارج فشار می دهد تا مایع خنک کننده، رادیاتور را خنک نماید. با این حالا، کلاچ‌های رشته، به حرفه خنک کننده مکانیکی اذن می دهند در شکل ضرورت بی سروصدا و پر‌نور شوند. این زمینه ذیل تأثیر دمای موتور میباشد. دو نوع کلاچ حرفه خنک کننده مکانیکی وجود دارااست که به گستردن پایین می‌باشند:

۱. کلاچ‌های ویسکوز پاداش
این نوع کلاچ‌ها با یک کوپلینگ سیال عمل می‌نمایند و به رشته اذن میدهد تاهنگامیکه موتور به دمای خاصی رسد فعال بمانند. این کلاچ رشته دارنده یک سنسور میباشد که مانند ترموستات فعالیت می‌نماید. در حالتی‌که موتور سرد باشد، کلاچ غیروابسته و حرفه چرخ آزاد میشود. زمانی که موتور گرم می شود، سنسور کوپلینگ چسبناک را مشغول می‌نماید. این فعالیت سبب ساز می‌گردد که قرقره یار با حرفه متصل به آن بچرخد.

۲. کلاچ رشته برقی
کلاچ‌های حرفه برقی بسته به حالت فعلی موتور، می توانند با واحد در اختیار گرفتن موتور (ECU) پر‌نور و بی سر و صدا شوند. این عمل منجر میگردد که چرخش بیشتری نسبت به نوع اولیه داشته باشند چون همت خنک کننده مکانیکی را به شدت در دست گرفتن می‌نمایند.

کاربرد دیفیوزر چیست ؟

زمانی که خودرو با سرعت جنبش می‌نماید، جریان هوایی در پایین بدنه‌ی آن ساخت میشود. این جریان هوا، به جهت کاهش فشار، میل دارااست که خودرو را از سطح جاده بلند نماید.

لوازم یدکی لیفان

دفیوزر با پیاده سازی مدبرانه‌ی خویش، این جریان هوا را در دست گرفتن کرده و به صورت دلخواه هدایت می‌نماید. بدنه‌ دفیوزر به سیرتکامل‌ای پیاده سازی شد‌ه‌است که جریان هوا را از تحت خودرو به سمت خارج هدایت نماید. با توسعه و گسترش ناگهانی این جریان هوا در بخش انتهایی دفیوزر، سرعت هوا ارتقا یافته و فشار کاهش می یابد. این اختلاف فشار دربین تحت و بالای خودرو، نیروی رو به تحت (Downforce) ساخت می‌نماید که خودرو را به سطح جاده می‌چسباند.

مزایای استعمال از دیفیوزر
ارتقاء چسبندگی: نیروی رو به ذیل ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله دیفیوزر، چسبندگی خودرو به سطح جاده را به ویژه در پیچ‌ها و هنگام عجله‌گیری ارتقا میدهد. این دستور منجر بهبود پایداری خودرو و کاهش احتمال لغزش می‌گردد.
بهبود هندلینگ: با ارتقا چسبندگی، خودرو به امر‌پذیری بهتری دست پیدا می‌نماید و راننده میتواند خودرو را با تمرکز بیشتری در دست گرفتن نماید.
کاهش لیفت: نیروی لیفت (نیروی صعودی) که در سرعت‌های بالا به خودرو وارد میشود، به وسیله این محوصل کاهش می یابد. این دستور سبب ساز می گردد که خودرو در سرعت‌های بالا پایدارتر باشد و احتمال قیام کردن نصیب عقب خودرو کاهش یابد.
افزایش عملکرد در پیچ‌ها: با ارتقاء نیروی رو به زیر، به خودرو اذن می دهد تا با سرعت بیشتری پیچ‌ها را طی نماید فارغ از این که خودرو از مسیر بیرون خواهد شد.
کاهش مصرف سوخت: در بعضا موردها، قادر است با کاهش نیروی درگ (مقاومت هوا) به کاهش مصرف سوخت یاری دهد.

فشار معکوس در اگزوز ماشین

سیستم اگزوز ماشین در عین مزیت‌ها، با بعضی ایرادهای ذاتی، طبیعی و غیر قابل اجتناب یاور میباشد که اثر بدون واسطه و منفی بر شیوه سعی پشرانه می گذارد.

لوازم یدکی ماشین چینی

این اساسی با اسم فشار معکوس (Back Pressure) شناخته میشود که از پیشین‌های بدور و مخصوصا در زمان نقط ی اوج و شکوفایی پیشرانه‌های احتراق داخلی دو روزگار، سبب ساز سردرگمی و بروز باورهای نادرست در بین خودرودوستان شد.

لوازم یدکی چینی

ماجرا از این قرار میباشد که هرچه مسیر سیستم اگزوز ماشین از پشت سوپاپ دود (از سرسیلندر به سپس) وقتگیر‌خیس و هرچه مانع ها راز راه و روش گازهای خروجی (رزوناتور، مافلر و کاتالیزور) بیشتر باشد، از سرعت گازهای خروجی اگزوز کاسته می شود. گازهای خروجی اگزوز که ذیل فشار احتراق میل دارا هستند خویش را به حیطه معدود‌فشار (فضا خارج اگزوز) برسانند، بر تاثیر مقاومت هوای طبیعی جان دار در باطن سیستم اگزوز (فشار اتمسفر)، پیچ‌و‌تاب لوله اگزوز، ارتفاع زیاد لوله‌ها و وجود سختی ها جانور در مافلر و رزوناتور، مبتلا کاهش دما و کاهش فشار می شوند و سرعت ابتدایی خویش را در مسیر سیستم اگزوز از دست می دهند.

هنگامی که فشار گازهای خروجی اگزوز بر تاثیر کاهش دما و کاهش سرعت به فشار هوای دور و بر (فشار اتمسفر) مجاورت گردد، این گاز دیگر تمایل چندانی به خروج از سیستم اگزوز ندارد، زیرا حدودا با هوای دور و اطراف هم‌فشار گردیده‌است. هم اکنون همین گاز خنک‌گردیده و معدود‌فشار باطن سیستم اگزوز میماند تا فشار احتراق پالس‌های آینده پیشرانه به آن فشار آورد و گازهای خنک‌گردیده را بدون چاره به خروج از سیستم اگزوز نماید.

دسته مانع ها مطرح‌گردیده سبب کندتر و دشوار‌خیس شدن خروج گازهای احتراق از اگزوز می گردد و فشار مثبتی در سیستم اگزوز و به سمت سرسیلندر (در جهت عکس جنبش گازهای خروجی) ساخت و ساز می‌نماید که به عنوان فشار معکوس (Back Pressure) شناخته میشود. ارتقاء فشار معکوس موجب دشواری در تنفس پیشرانه، ارتقا مقاومت سیالی بر روی سوپاپ‌های اگزوز و همینطور عدم تخلیه مطلوب محیط احتراق برای تنفس هوای تازه برای سیکل احتراق آتی میگردد و به صورت چشمگیری از همت ایدئال پیشرانه می‌کاهد.