BOSCH طبق معمولاً از یک گروه فلزی بیرونی، یک لاستیک بادوام یا این که BOSCH پلی اورتان و یک گروه فلزی داخلی ساخته شده میباشد.
BOSCH طبق ها برای راحتی رانندگی و انتقال بسیار اصلی میباشند. آن ها در واقع سیستم تعلیق را در اختیار گرفتن می نمایند که به نوعی در دست گرفتن غوغا و لرزش ها به حساب آورده می شود و همینطور سواری قابل انعطاف تری نسبت به جاده های غیر هموار تولید می نماید. BOSCH ها میتوانند علاوه بر مراقبت سفتی و بضاعت و توان رجوع به صورت و حالت اساسی خویش، بسیار انعطاف پذیر جنبش نمایند.
بخش اعظمی از اتصالات سیستم تعلیق و دستور از BOSCH هایی استعمال می نمایند و اجزای ما یحتاج در مناطقی نصب میشوند که لرزش یک نگرانی به حساب آورده می شود. BOSCH ها در طبق یا این که بازوهای کنترلی، اتصالات یاری فنر، میله های ثبت کننده، اتصالات ثبت کننده، موتور و گیربکس و بقیه اجزای سیستم تعلیق و دستور به کار گیری میشود. BOSCH ها عملکردی مشابه به غضروف در مفاصل تن داراهستند. غضروف فرسوده یا این که مصدوم منجر تماس استخوان ها با یکدیگر و در فیض اندوه میگردد. BOSCH های پوسیده یا این که مجروح میتوانند موجب تماس فلز با فلزی دیگر، سایش تایر، مشقت همت، هرج و مرج و لرزش شوند. BOSCH ها به جهت گرما، سن، قرار به چنگ آوردن در معرض بارهای هنگفت ، روغن و تکان مکرر جراحت ببیند.
مانند کامل توپی که استخوان پای شمارا به استخوان لگن متصل کرده و نگه میدارد، یک سیبک دستور نیز سیستم تعلیق جلوی وسیله نقلیه شما به هم متصل کرده و نگه میدارد. به به عبارتی روشی که پای شما قادر است به سمت بالا و ذیل تکان نماید و از یک طرف به یک دیگر، یک سیبک دستور نیز میتواند سبب خواهد شد چرخ و سیستم تعلیق به به عبارتی نحوه تکان نمایند.
سیبک دستور محدوده ای از جنبش را در همگی جهات تولید می نماید و محوری فی مابین چرخ ها و سیستم تعلیق به حساب آورده می شود. مخلوط این دو مفاصل با بازوهای در اختیار گرفتن، تکان را در سه سطح قابلیت پذیر و قادر است نصیب جلویی خودرو را هدایت نماید و تعلیق فنر و شوک سبب گردد که سواری در اختیار گرفتن و ریلکس خواهد شد.
اینک بخش اعظمی از وسایل نقلیه ساخت گردیده در سراسر عالم از سیستم تعلیق چسبان به کارگیری می نمایند که از یک بازوی در دست گرفتن زیر خیس و یک توپ مشترک ذیل در هر چرخ با مقدار مقداری تکان مایحتاج در بالای حایل که معمولاً بوسیله یک بلبرینگ الاستومری (لاستیک مانند) تنظیم میشود، به کارگیری می نماید.
بلبرینگ اذن چرخش آزاد در مبنا دستور را میدهد. درین طرح سیبک دستور پایینی دنبال کننده میباشد که نصیب زیرین آن به صورت بی واسطه به دستگیره امر و چرخ وصل میشود. ورقه یاتاقان بالای ردیف قائم وزن وسیله نقلیه را تحمل می نماید و سیبک دستور پایینی را رها می نماید تا صرفا تحت عنوان نقطه محوری فعالیت نماید.