قطعات تقلبی خودرو در سالهای اخیر به یک بحران تبارک تبدیل گردیده است، به خصوص اینکه اکثری از رانندگان، قطعات خویش را به طور آنلاین از فروشندگان ناشناس خریداری مینمایند.
لوازم یدکی لیفان مشهد در یدکی حقی پیروزی مشهد
در مقایسه با قطعات مهم و سرویس ها دارای اعتبار بعداز فروش، قطعات تقلبی به تدریج از آزمایشهای ضمانت ایمنی و چگونگی عبور مینمایند و به احتمال زیاد سریعخیس فرسوده گردیده و حتی به طور کامل وخیم میشوند. البته شیوههایی برای اینکه قطعات یدکی اصل و تقلبی را چهطور تشخیص دهیم وجود دارااست؛
تشخیص قطعات یدکی اصل و تقلبی
1- مقایسه بهاها
برای نحوه تشخیص قطعات مهم، اولین راهی که می توانید به آن مراجعه نمایید تحقیق ارزش قطعه سفارش گردیده و بها مهم آن در بازار میباشد. برهان مهم رونق بازار قطعات تقلبی، ارزان بودن آنان نسبت به قطعات اسباب یدکی اصل و سرویس ها بعداز فروش آنها میباشد. اکثری از قطعات جعلی که به طور آنلاین فروخته میشوند، غالبا با بهاهایی کمتر از هزینهی سنجیده قطعه میباشند.
2- نظارت لوگو یا این که بستهبندی قطعه
بعداز آلرژی داشتن بر روی تفاوت قیمتی فی مابین قطعهی توصیه گردیده و ارزش مهم به عبارتی قطعه در بازار، رویکرد دیگری که برای تشخیص اسباب یدکی اصل میتوانید به آن استناد نمائید این میباشد که در پی ناهنجاری در برند تجاری قطعه باشید. در هنگام جعل قطعات یدکی و تشکیل داد آنها، مدام جعلکنندگان غایت اعتنا را برای تصویب لوگوی قطعهی مهم دارا هستند، خویش این دستور قادر است طرز تشخیص قطعات مهم و تقلبی و شعور تفاوت آن را مشقت بار نماید؛ البته هنوز برخی علائم گویای تقلبی بودن یک متاع می باشند. شایسته ترین راهی که میتواند شمارا با سرعت به جواب این پرسش که قطعات یدکی اساسی و تقلبی را چه طور تشخیص دهیم ، مجاورت نماید این میباشد که درپی عدم انطباق میان بستهبندی معمول یک قطعهی اصل و یک بستهی جعلی باشید.
3- مقایسهی قطعات اساسی و تقلبی
با یقین مشتریان معمولی، بهخیال تجاربی محدودی که در موردی فعالیت و تشخیص اثاثیه یدکی اصل دارا هستند، قدرتمند نخواهند بود به آسانی قطعات را تشخیص دهند. با این درحال حاضر، یکیاز شایسته ترین مواقعی که در نحوه تشخیص قطعات اساسی میقدرت به آن اشاره نمود این میباشد که با مقایسهی دو قطعه و با اعتنا به چگونگی ایجاد کرد قطعات، تا حد متعددی میاقتدار درینکه قطعات یدکی اصل و تقلبی را چه گونه تشخیص دهیم به ما یاری دهد
دینام ماشین کجاست؟ هر رانندهای از اصلیترین و در عین حالا مهمترین اجزای وسیله نقلیه خویش باخبر میباشند.
لوازم یدکی چینی مشهد درلوازم یدکی حقی مشهد پیروزی
اجزایی مانند موتور، گیربکس، باطری و دینام. ما می دانیم که موتورها نیروی پیشرانه را برای آغاز تکان تولید مینمایند، سیستم جابجایی اقتدار سبب جنبش خودرو میگردد و باطری بهپرنور شدن موتور امداد مینماید، ولی وظیفه دینام چیست ؟
می بایست اظهارکرد در مشاجره ساختوساز برق، دینام رییس ماشین میباشد!
اجزای دینام خودرو
مطمئناً، باطری شما اولین چیزیست که در بالا ماشین شمارا فعالسازی مینماید،
البته بعد از اتمام این چرخه، فعالیت آن بیشتر اجرا میگردد تا وهله آتی که بایستی موتور خویش را پرنور فرمایید. برای فعال سازی اتومبیل و کارکرد آن به نیروی متعددی نیاز میباشد. آنجاست که کارایی دینام ماشین اساسی میگردد. دینام برق را و باطری انرژی اجزای الکتریکی خودرو را حفاظت مینمایند. دینام تیمای از اجزای خردخیس میباشد که همه آنها در یک محفظ فلزی در کنار یکدیگر سرگرم کار میباشند.
الترناتور چیست؟ Alternator مشمول این قسمتهاست:
تیمای اثبات از سیم پیچ بهاسم استاتور: یکی قطعات مهم دینام خودرو میباشد که از هسته و سیم پیچ ساخته شده میباشد. هسته استاتور دارنده یکسری لایه گوناگون میباشد که از رینگهای شیار دار نازک آهنی یاور با عایق منحصربهفرد ایجاد شده است.
یک سیم پیچ الکتریکی متحرک بهاسم روتور یا این که آرمیچر دینام ماشین: قطعه مغناطیسی مرکزی دینام میباشد که از یک شالوده یا این که شفت اساسی فولادی و قالب پنجهای صورت آهنی تاسیس شده است و در راس استاتور حول پایه خویش میچرخد.
آفتامات دینام ماشین(رگلاتور): وظیفه آن در دینام در دست گرفتن جریان الکتریکی ورودی آرمیچر میباشد.
یکسو کننده ولتاژ (دیود): یکی از دیگر از قطعات دینام ماشین دیود میباشد که عبور جریان را دریک سمت اذن میدهد و در جهت مخالف رویکرد آن را حایل مینماید.
یکسری جاروبک برای نگهداری رابطه الکتریکی با موتور یا این که جریان دینام ماشین
انگیزه لرزش موتور خودرو در سرعت و بدور موتور بالا
لوازم یدکی چینی درلوازم یدکی حقی مشهد پیروزی
شایعترین دلیلی که منجر لرزش خودرو در سرعت و به دور موتور بالا میگردد اختلال در لاستیکها میباشد. لرزش موتور خودرو در سرعت و به دور موتور بالا با دقت به لاستیکها بهخیال و خاطر یکسری انگیزه میباشد که درپی بیان میشود:
بالانس نبودن لاستیکها
در صورتیکه آج لاستیک در برخی نصیبها از فی مابین رفته باشد سبب بالانس نبودن لاستیک میگردد.
برای رفع این اختلال زمانی که ترازو ناصافی سطح لاستیک نادر و قابل رفع شدن باشد، میاقتدار بالانس بودن لاستیکها را در تعمیرگاههای ماشین تهیه کرد البته در شرایطیکه سطح ساییده گردیده لاستیک بهقدری زیاد باشد که با بالانس کردن رفع نشود، راهکارای جزء بده بستان لاستیکها نیست.
انگیزه لرزش موتور خودرو در دنده یک و هنگام استارت جنبش
یک نقص رایج و شایع که انگیزه لرزش موتور خودرو در دنده یک و استارت جنبش میباشد میتواند کلاچ باشد. این رخداد وقتی میفتد که منبع اساسی خلل در کلاچ ماشین میباشد و برای رفع آن می بایست سراغ این نصیب از خودرو رفت. کلاچ تصاحب کردن برای ردوبدل دنده و نیم کلاچ برای استارت به تکان ماشین ضروری میباشد و زمانی این اجرا در طول رانندگی جاری ساختن می شود یک لرزش خفیف برای ماشین به وجود می آید. درصورتی که این لرزش وقت گیر، بیشتر از حد معمول و غیرعادی باشد نمادی وجود ایراد در کلاچ میباشد. چهار عاملی که در طول لرزش شدید کلاچ یا این که نیم کلاچ بایستی آنهارا رسیدگی فرمائید و برای رفع آنها به تعمیرگاه رجوع کنید:
مشکل فنرهای سیستم کلاچ
آحاد شدن برگه کلاچ
مجموع شدن دیسک
ساییده شدن یا این که فرسودگی فلایویل
شایسته ترین راه و روش برای خودداری از به لرزه درآمدن موتور اتومبیل
انگیزه لرزش موتور ماشین هر موردی که باشد بایستی در سریعترین مجال ممکن تشخیص داده و برطرف خواهد شد. بعضا از این اشتباهات و اختلالها بهخیال و خاطر مرور مجال و کاهش قدمت اثر گذار قطعات خودرو میباشد و اجتناب از آن به طور تقریب مشقت بار و نا ممکن میباشد؛ با این وجود شایسته ترین روشها و موعظههایی که با دقت و رعایتکردن آنان میقدرت تا حدی زیاد این دست اندرکاران را در اختیار گرفتن و رفع کرد داشتن یک رانندگی مطمئن، آهسته و ایمن بهخصوص در موقعیت جویبار نامناسب و جادههای ناهموار میباشد. همینطور برای خودداری از اتفاقاتی که مرتبط با نصیب سوخت و احتراق خودرو میباشد از سوخت کیفیت خوب و با عدد اکتان بالا استعمال نمائید تا قدمت خودرو بیشتر خواهد شد.
اصطلاح گیرپاژ یا این که گیرپاچ کردن ماشین در معنای قفل شدن یا این که سوختن موتور خودرو میباشد.
لوازم یدکی لیفان مشهد در یدکی حقی پیروزی مشهد
این اصطلاحی میباشد که در تعمیرگاههای خودرو زیاد به گوشتان میرسد. یکی وظایف سیلندر خودرو خارج دادن گرمای نتیجه ها از احتراق بنزین میباشد و این فعالیت سبب خنک شدن سیلندر میگردد.
هنگامیکه دمای موتور از حد معمول آن فراتر میرود سیلندرها نمیتوانند گرمای نتایج را خارج دهند و خنک شوند. این دمای بالا و گرم شدن بیش تر از حد سیلندرها سبب منبسط شدن بیستونهای موتور خودرو میگردد و درنهایت آنانرا از عمل میاندازد و موتور گیرپاژ مینماید. لیوان کردن موتور خودرو (اصطلاح مکانیکی قفل کردن موتور) میتواند جراحتهای دورازشوخی و خطرسازی را به پیستون، شاتون، رغبتلنگ و سیلندر وارد نمایند؛ بههمین ادله بایستی تختگاز ادله اساسی گیرپاژ خودرو پیدا و رفع گردد.
انگیزه جام کردن موتور ماشین چیست؟
استکان کردن ماشین یک کدام از اشتباهات مهمی میباشد که مسلما می بایست ادله مهم آن پیدا گردد و در شرایطیکه نیاز به تعمیر، ردوبدل یا این که رفع اختلال دارااست صورت بپذیرد. گیرپاژ کردن تنها منحصر به فرد ماشین وجود ندارد بلکه موتورسیکلتها هم ممکن میباشد با این نقص مواجه شوند. یکسری استدلال می توانند منجر قفل شدن موتور خودرو شوند که بهدنبال از آنان کلام خوا هیم کرد:
1- سرازیرکاری نامناسب خودرو، مهمترین استدلال گیرپاژ موتور
سرازیرکاری درست و صحیح خودرو بسیار اساسی میباشد؛ درصورتی که سرازیرکاری به صورت صحت جاری ساختن نشود دلیل تاثیرگذاری برای گیرپاژ و قفل شدن موتور خودرو میباشد. این جراحت حتی می تواند روی نصیبهای دیگر خودرو هم تاثیر داشته باشد و سبب ساز وخیم شدن آنان خواهد شد که درنهایت، هزینهی تعمیر و ردوبدل خودرو را یکسری موازی مینماید. اینگونه مشکلی در بخش پایین موتور رخداد میفتد و استارت آن از یاتاقانهای ماشین میباشد. کمبود روغن یا این که سرازیرکاری بد یاتاقانها منجربه از فی مابین رفتن لایهی روغن میان آن ها گردیده و اصطکاک متعددی بین قطعات موتور اتومیبل بهوجود می آورد.
2- پایین آمدن آب رادیاتور
پایین آمدن آب رادیاتور یکی از دیگر از دلایلی میباشد که سیلندرهای موتور را از عمل میاندازد و آنهارا داغ مینماید. خوردوها و موتورسیکلتهای سیلندری که در ساختمان موتور آن ها رادیاتور آب قرار داده گردیده و خنککنندههای خود کار ندارند موردنیاز میباشد که بهطور آراسته سطح آب رادیاتور آنان در دست گرفتن گردد.
فیلتر بخار روغن نوعی غربال میباشد که برای دوری از تکثیر بخار روغن از موتور خودرو به کار گیری می گردد.
لوازم یدکی چینی درلوازم یدکی حقی مشهد پیروزی
این غربال معمولاً در مسیر خروجی روغن از موتور قرار می گیرد و با جذب بخار روغن، از ورود آن به دور و بر زیست پرهیز مینماید.
بخار روغن در موتور خودرو به دلایل مختلفی مانند گرم شدن روغن، سایش قطعات موتور و سوختن روغن ساخت می شود.
این بخار روغن قادر است وارد دور و اطراف زیست خواهد شد و سبب ساز آلودگی هوا خواهد شد. همینطور، بخار روغن می تواند به سالم آدم نیز زخم برساند.
غربال بخار روغن با به کارگیری از یک غربال شیمیایی یا این که مکانیکی، بخار روغن را جذب مینماید. فیلترهای شیمیایی از یک ماده جاذب برای جذب بخار روغن به کارگیری مینمایند. فیلترهای مکانیکی نیز از یک کانال فلزی یا این که کاغذی برای جذب بخار روغن استعمال مینمایند.
فیلترهای بخار روغن معمولاً هر ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ کیلومتر می بایست ردوبدل شوند. ردوبدل بهموقع غربال بخار روغن، منجر سعی خوب موتور خودرو و کاهش آلودگی هوا می شود.
در جمهوری اسلامی ایران، به کار گیری از غربال بخار روغن برای خودروهای نو اجباری میباشد. این فرمان سبب ساز کاهش آلودگی هوا در میهن شدهاست.
پیرو، به برخی از مزایای استعمال از غربال بخار روغن اشاره می کنیم:
کاهش آلودگی هوا
کاهش جراحت به تندرست آدم
افزایش عملکرد موتور خودرو
ارتقا قدمت موتور خودرو
براین اساس، به کار گیری از غربال بخار روغن برای خودروهای تازه و کهن پیشنهاد میگردد.